ODBIÓR ODPADÓW Z MIEJSCOWOŚCI KOŁATKA - WAŻNE!!! 
 
Z powodu prowadzonych prac związanych z budową sieci kanalizacyjnej w m. Kołatka, odbiór odpadów będzie odbywał się zgodnie z obowiązującym harmonogramem. 
UWAGA!!! Właściciel nieruchomości zobowiązany jest dostarczyć pojemnik lub worki na odpady do najbliżej położonego miejsca umożliwiającego swobodny dojazd specjalistycznego sprzętu do odbioru odpadów (sugerowane miejsce: rozwidlenie dróg obok nieruchomości: Kołatka 1B) do godz. 6.00 rano. 
Prosimy o oznakowanie pojemników oraz worków na odpady zmieszane (np. nr posesji).  
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta pod nr tel: (68) 506 52 63; 791 999 502.
 

UWAGA!!!

 

 Ze względów logistycznych od 01.09.2022 r. nastąpiła zmiana terminu odbioru odpadów zmieszanych dla m. Szczawno, Pław, Ciemnice (gmina Dąbie) oraz odpadów z tworzyw sztucznych i metali dla m. Jaromirowice (gmina Gubin).

Dla pozostałych miejscowości wchodzących w skład Związku, harmonogramy wywozu odpadów obowiązują bez zmian.

Aktualne harmonogramy do pobrania poniżej

 

Harmonogramy wywozu odpadów obowiązujące od 01.07.2022r. do 31.01.2023r. dla poszczególnych miejscowości wchodzących w skład Związku do pobrania poniżej.

 

 

 

 

                     

 

 


Script logo